piątek, 28 marca 2014

HELLO SPRING

źródło: richesforrags.tumblr.com

źródło: pinterest.com


źródło: pinterest.com


źródło: pinterest.com


źródło: pinterest.com


źródło: pinterest.com


źródło: atlantic-pacific.blogspot.com


źródło: pinterest.com


źródło: pinterest.com

wtorek, 25 marca 2014

ULUBIONE MIEJSCA W WARSZAWIE




1.       AIÖLI (ul. Świętokrzyska 18)
Tłoczno, głośno i niewygodne taborety, a mimo wszystko ciągle wracam :). Atmosfera tego miejsca jest jego główną siłą. Świetne hamburgery, kanapki i sałatki. Ceny - jak na jedno z najmodniejszych miejsc w Warszawie - bardzo przyzwoite.

2.       MING-WOK (ul. Cynamonowa 3)
Miejsce mało eleganckie, ale jedzenie zabójcze! Najlepsza zupa won ton, jaką jadłam w Warszawie, przepyszne kalmary i krewetki w cieście. No i ceny – taniocha … Wpadamy co tydzień!

3.       365 OBIADÓW (ul. Wąwozowa 31)
Również bardzo tanio i baaardzo smacznie. Kiedy przejedzą nam się już wszelkie wymyślne potrawy, dobrze wpaść tutaj na gołąbka, placek po węgiersku lub pyszną ogórkową, która smakuje jak u mamy!

4.       77 SUSHI (Al. KEN 49)
Uwielbiam sushi, a jeden z lokali tej sieci mieści się tuż przy moim domu … i jak tu nie skorzystać z piątkowych promocji: futomaki z łososiem za 11 zł, a z rybą maślaną za 9zł!

5.       GAUMARJOS (Al. KEN 49)
Po wizycie w Gruzji jestem fanką chaczapuri i tradycyjnych pierożków chinkali. Knajpę prowadzą Gruzini, którzy gotują znakomicie!

6.       SECADO (ul. Marszałkowska 66)
W każdy wtorek w Secado odbywają się jazzowe lub bluesowe koncerty. Do tego lampka białego wina, antipasti w postaci oliwek i serów i przepyszne kałamarniczki  - taki wieczór musi się udać!

7.       CAFE NERO (Plac Unii Lubelskiej 1)
Świetne na kawę i ciacho z dziewczynami. Wygodne fotele i kanapy, przyjemny wystrój i zabójcze torty bezowe.

8.       PO PROSTU ( ul. Czerniowiecka 9)
Kulturalno-artystyczne miejsce ze wspaniałym jedzeniem. Takiego tagliatelle z  łososiem nie podają nigdzie indziej w Warszawie! 

9.       SQUARE 5 (Plac Bankowy 3/5)
Bardzo lubię jeść śniadania poza domem. Rozpieszczam się wówczas aromatycznym cappuccino, kiełbaskami, croissantami i innymi pysznościami. Wszystkie frykasy dostępne w Square 5.

10.   BUŁKĘ PRZEZ BIBUŁKĘ (ul. Puławska 24)
Kolejne wspaniałe miejsce na śniadanie. No i prześliczny wystrój.

 
źródło: pinterest.com

źródło: pinterest.com

źródło: pinterest.com

poniedziałek, 24 marca 2014

WDZIĘCZNOŚĆ



źródło: pinterest.com

Jeśli czytasz ten post jesteś prawdziwa szczęściarą. Masz komputer, dostęp do Internetu, miejsce, w którym jesteś bezpieczna. Przesadzam? Ani trochę. Czy wiesz jak wielu ludzi nigdy nie doświadczy takich „luksusów”? Czy zastanawiasz się czasem nad tym jak wiele dostałaś od losu? Nie? A warto.

Co według Ciebie definiuje szczęście człowieka? Udane stosunki z rodziną? Zdrowie własne i najbliższych? Pozycja, pieniądze? Nic z tych rzeczy. Prawdziwe szczęście zależy od naszej życiowej postawy. Są ludzie, którzy w największym pałacu, pośród niezliczonych bogactw zawsze będą niezadowoleni, są też tacy, którzy w swoim życiu mają kochającą je osobę, ale wciąż myślą o tym, jak by to było spotkać księcia/księżniczkę z bajki. Bo ten ich książę mógłby nieco schudnąć, zacząć zdrowo się odżywiać, przynosić śniadanie do łóżka … Ile razy pomyślałaś sobie: „jeszcze tylko zrzucę 3 kilogramy i zacznę lubić siebie”, „jeszcze tylko te buty i moja garderoba powali na kolana wszystkich”, „jeszcze tylko podwyżka i będę zadowolona ze swojej pracy”? Udało się i nic? No właśnie. Wmawiamy sobie, że kolejne odhaczone z listy elementy sprawią, że wreszcie będziemy szczęśliwe. Realizujemy kolejne cele, gromadzimy kolejne przedmioty, a satysfakcji jak nie było, tak nie ma.

To, czy czujesz się szczęśliwa nie zależy od tego ile masz, ale jak to postrzegasz. Doceniając to, co dostałaś od losu, myśląc o tym, jak wiele posiadasz sprawiasz, że czujesz zadowolenie. Myślisz sobie: „a za co ja mam być taka wdzięczna”? Masz całe mnóstwo powodów i to każdego dnia. Musisz zacząć je dostrzegać.

To co wyróżnia optymistów to niezachwiana wiara w możliwość kreowania własnej rzeczywistości i traktowanie kłopotów jak życiowych wyzwań. Problemy nie omijają nikogo, każdy z nas musi od czasu do czasu stawić czoła stresującym i trudnym sytuacjom. Twoja postawa może wpłynąć na to, w jaki sposób sobie z nimi poradzisz. Twoją prawdziwą wartość definiuje to, w jaki sposób radzisz sobie z problemami. Każdy potrafi być uśmiechnięty i życzliwy, gdy wszystko idzie zgodnie z planem, pokonać z godnością życiowe zakręty to prawdziwa sztuka. 

Pomyśl dziś o tym, za co Ty możesz być wdzięczna: sobie, losowi, innym ludziom. Przypomnij sobie kilka radosnych wydarzeń z minionego tygodnia, nawet tych naprawdę drobnych. Uśmiechnij się na myśl o nich, zrób dziś coś miłego dla osób dzięki, którym poczułaś radość. Ciesz się życiem!

źródło: pinterest.com

źródło: pinterest.com

źródło: pinterest.com

źródło: pinterest.com

niedziela, 23 marca 2014

piątek, 21 marca 2014

PRZEKĄSKI DO PRACY




Każda z nas spędza w pracy długie godziny, co nie sprzyja możliwości przygotowywania zdrowych posiłków. Sama zwykle potrafię zmobilizować się do tego, żeby przygotować coś pożywnego i pysznego do biura, robię to wieczorem lub rano, a zakupy planuję tak, aby nie zabrakło w nich produktów, z których szybko mogę przygotować wartościowy posiłek. Problem polega na tym, że pracując przy komputerze mam ochotę na coś słodkiego, co jak wiadomo nie jest ani zdrowe, ani nie służy naszej figurze. Co zatem wybrać kiedy dopadnie Cię pragnienie zjedzenia małego „co nieco”?

1.      Migdały i orzechy
Pistacje, orzechy laskowe, orzechy nerkowca, migdały, orzechy włoskie – wszystkie zawierają zdrowe tłuszcze i witaminy, ale uwaga – nie należy z nimi przesadzać , gdyż mają dużo kalorii.



2.     Marchewki
Świetne na przekąskę, zawierają dużo witaminy A i wspaniale działają na naszą skórę. Marchewki dozwolone są właściwie bez ograniczeń – zawierają bardzo mało kalorii.


3.     Suszone owoce
 Morele, banany, jabłka – mimo, iż zawierają sporo cukru, są z pewnością lepszym wyborem niż czekoladowy batonik lub cukierki. Je również należy spożywać z umiarem.




4.     Wafle ryżowe
Świetne, gdy nie masz czasu przygotować ciepłego posiłku. Są źródłem pełnowartościowych węglowodanów, zaspokajają głód – wystarczy posmarować je serkiem naturalnym i mamy gotowy lunch!



5.     Świeże owoce
Lada moment nasze sklepy będą ich pełne – truskawki, borówki, maliny. Mają mnóstwo witamin, a oprócz wartości odżywczych wyróżnia je też wspaniały zapach, który natychmiast poprawia nastrój.


czwartek, 20 marca 2014

DIFFERENT SPORT DIFFERENT CLOTHES






Każda z nas ma ulubione sposoby na spalanie kalorii i utrzymywanie formy: bieganie, pilates, joga, jazda na rowerze. Każda z tych aktywności wymaga od nas innego stroju. Jaki  wybrać? Oto kilka moich uwag:
 
1.      Gimnastyka, pilates, joga

Ubrania noszone podczas tego rodzaju ćwiczeń powinny przylegać do ciała, aby nie krępowały ruchów oraz dawać możliwość kontrolowania, w jaki sposób wykonujemy kolejne sekwencje. Idealne będą legginsy, dopasowane koszulki i topy, polecałabym jednak te dłuższe – podczas skłonów fałdki na brzuchu nie będą nas krępować :)



2.     Bieganie

Najważniejsze jest oczywiście obuwie – musi być idealnie dopasowane do Waszej stopy, lekkie, przepuszczające powietrza i wytrzymałe, żebyśmy nie musiały wymieniać go po jednym sezonie. Dobre buty do biegania to niemały wydatek, jeśli jednak macie zamiar trenować częściej niż raz w tygodniu – z pewnością się opłaci. Mając już porządne buty możemy poszaleć ze strojem – dla tych, którzy dopiero zaczynają, a ich ciało nie jest jeszcze idealne – luźne spodnie i bluzy lub lekkie wiatrówki. Tym z Was, które osiągnęły już efekty treningów polecam kolorowe legginsy i topy odsłaniające brzuch ( oczywiście, gdy pogoda już na to pozwoli) – chwalcie się sukcesami!


3.     Jazda na rowerze
Strój na rower uzależniony jest od charakteru waszych wycieczek. Na weekendowe przejażdżki po mieście dobra będzie nawet sukienka, tym, którzy pokonują trudne leśne lub górskie trasy przydadzą się z pewnością usztywniane spodenki. Dla mnie bardzo ważne jest, żeby na wycieczkę zabrać ze sobą wodę, jakąś zdrową przekąskę i nakrycie głowy (wyprawy rowerowe trwają zazwyczaj kilka godzin).


4.     Siłownia
Jeśli ograniczacie się jedynie do ćwiczeń na przyrządach dobre będą zarówno legginsy, jak i luźny dres. Wybierając się na bieżnię, pamiętajmy o usztywnianym topie lub dobrym sportowym biustonoszu.